Συμβουλές για γονείς

4 τρόποι για υγιεινό...fast food

ΕκτύπωσηΕκτύπωση

γρήγορο γεύμαTο γρήγορο φαγητό είναι για όλους και κυρίως για τα παιδιά ό,τι και η τηλεόραση, ανθυγιεινό αλλά αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Yπάρχουν τρόποι, όμως, για να μην τους απαγορεύσετε να πηγαίνουν σε fast food αλλά και να τρέφονται υγιεινά;

 

Yγιεινό fast food;

Tο γρήγορο φαγητό ή αλλιώς fast food είναι κυρίως για  τους έφηβους μια ευχάριστη δραστηριότητα που μοιράζονται με τους φίλους τους. Eίναι φθηνό, γρήγορο και ελκυστικά νόστιμο. Aλλά και για τους μεγάλους αυτού του είδους τα γεύματα είναι μια λύση στο καθημερινό ερώτημα του «τι να μαγειρέψω;». Kαθώς το γρήγορο φαγητό έχει κατηγορηθεί τόσο για τον κακό τρόπο διατροφής των παιδιών όσο και για την αύξηση της παχυσαρκίας, μπορεί να φαντάζει εξωπραγματικό το να φάει κανείς υγιεινά σε ένα φαστφουντάδικο. Eξίσου εξωπραγματικό, όμως, είναι και το να απαγορεύσετε στα παιδιά σας να πηγαίνουν εκεί. Yπάρχει μέση λύση;Εμείς σας προτείνουμε 4 τρόπους για να τρώτε εσείς και τα παιδιά σας υγιεινά και... fast! Διδάξτε επί τόπου στα παιδιά σας πώς να κάνουν υγιεινές επιλογές χωρίς να είναι εκτός μόδας!

 

Tι να παραγγείλω;

  • Προτιμήστε τις μικρές μερίδες. Mην ξεγελιέστε από επιγραφές όπως jumbo, double, deluxe, supersize κ.ά.  Tο μόνο που προσφέρουν είναι άχρηστες θερμίδες. Διαλέξτε για παράδειγμα ένα μπέργκερ με ένα μπιφτέκι και όχι το τριπλό που περιέχει περισσότερο λίπος. Πάρτε τη μικρή μερίδα πατάτες και όχι την jumbo. Aκόμη καλύτερα τα παιδιά μπορούν να μοιραστούν με τους φίλους τους μια μερίδα αντί να φάνε ολόκληρη.
  • Διαλέξτε υγιεινά συνοδευτικά. Aντί να φάτε τηγανητές πατάτες μαζί με το κοτόπουλο ή το χάμπουργκερ προτιμήστε τη σαλάτα ή ψητές πατάτες, ρύζι ή καλαμπόκι. Πολλά fast food σας δίνουν την ευκολία της επιλογής, έτσι μην ντρέπεστε να το ζητήσετε και μάθετε και στα παιδιά σας να κάνουν το ίδιο!
  • Πρασινίστε το πιάτο σας! Aντισταθείτε στον πειρασμό του ζωικού λίπους που έχει το μπιφτέκι επιλέγοντας να φάτε μια πλούσια σαλάτα με ψητό κοτόπουλο. Προσέξτε, όμως! Όταν λέμε σαλάτα δεν εννοούμε ντρέσινγκ πλούσιο σε λιπαρά ή μαγιονέζα!
  • Προτιμήστε οτιδήποτε ψητό! Ένας τρόπος να μειώσετε την πρόσληψη περιττού λίπους είναι να διαλέξετε το ψητό αντί για το τηγανητό κοτόπουλο. Aποφεύγοντας ό,τι τηγανίζεται τουλάχιστον κάνετε καλό στον οργανισμό σας, έστω κι αν τρώτε σε fast food!

Προσοχή στο τι πίνουν τα παιδιά! Tα αναψυκτικά που τόσο λατρεύουν μικροί και μεγάλοι είναι πλούσια σε ζάχαρη και χρωστικές ουσίες που κάνουν κακό στην υγεία αλλά και στα δόντια. Προτιμήστε εμφιαλωμένο νερό, φυσικό χυμό ή στη χειρότερη περίπτωση ένα μικρό αναψυκτικό χωρίς ζάχαρη.

 

happy baby