Τονωθείτε σε μια μέρα!

ΕκτύπωσηΕκτύπωση

γυμναστική και νερόO χρόνος σας είναι περιορισμένος. Η καθημερινότητα, όμως, πιεστική. Πώς θα χαλαρώσετε μέσα σε ένα 24ωρο;

 

Έγερση ενυδάτωσης!

9.00  Eίναι μια λογική ώρα να ξυπνήσετε! Σηκωθείτε με αργές κινήσεις και τεντωθείτε ενώ κάθεστε στο κρεβάτι. Πλύνετε το πρόσωπό σας στην αρχή με λίγο ζεστό και μετά με άφθονο κρύο νερό. Πριν φάτε οτιδήποτε πιείτε ένα ποτήρι νερό με μερικές σταγόνες λεμόνι. Εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα δυσκοιλιότητας, ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λίγο μέλι θα σας βοηθήσει. Μπορείτε, επίσης, να αφήσετε αποβραδίς σε ένα ποτήρι νερό δύο ξερά δαμάσκηνα και το πρωί να πιείτε το νερό και να φάτε τα δαμάσκηνα. Tώρα είστε έτοιμη για όλα!

 

Ώρα για πρωινό

9.15  Tι καλύτερο για τόνωση από ένα θρεπτικό πρωινό! Eίτε το ετοιμάζετε για όλη την οικογένεια είτε για σας, κάντε το κυριακάτικο πρωινό σπέσιαλ! Αβγό βραστό, μαύρο ψωμί, χυμός πορτοκαλιού και καφές είναι ένα πρωινό που θα σας δώσει ενέργεια, χωρίς να σας γεμίσει περιττά λιπαρά.

Eναλλακτικές λύσεις: Ψωμί με μία φέτα τυρί και μία φέτα γαλοπούλα, ένα φρούτο ή γάλα με χαμηλά λιπαρά, δημητριακά και φρούτο.

 

Χλιαρό ντουζ!

9.40  Ώρα να απολαύσετε ένα χλιαρό ντουζ, που θα «ξυπνήσει» το δέρμα σας από τον ύπνο και θα σας γεμίσει αρώματα! Ξεκινήστε με ζεστό νερό και κρυώστε το σταδιακά. Τρίψτε ελαφρά και με κυκλικές κινήσεις το σώμα σας για να τονώσετε τη μικροκυκλοφορία του.

 

Ασκηθείτε!

10.15  Bάλτε τα αθλητικά σας ρούχα και πηγαίνετε γυμναστήριο. Αν δεν είστε και τόσο φαν της πολυκοσμίας, κάντε έναν μακρύ περίπατο.  Όμως το τζόκιγκ είναι μια καλή εναλλακτική, καθώς και το γρήγορο περπάτημα. Εξίσου τονωτικές είναι η γιόγκα και οι ασκήσεις pilates.

 

Δεκατιανή απόλαυσηφρουτα και λαχανικά

11.15 Ένας δροσιστικός χυμός ή μια φρουτοσαλάτα είναι ό,τι πρέπει για να συνεχίσετε αλλά και για αποτοξίνωση! Περιέχει όλες τις βιταμίνες που θα «ανεβάσουν» τη διάθεσή σας! Eπιπλέον φροντίστε, ό,τι κι αν κάνετε,να πίνετε πολύ νερό!

 

Mεσημεριανό με βιταμίνες

12.05  Eτοιμάστε ένα υγιεινό μεσημεριανό για όλους! Ψάρι ψητό (όπως φιλέτο σολομού που είναι πλούσιο σε Ω3), λαχανικά ωμά και βραστά, τυρί ή ψητό κρέας ή κοτόπουλο με σαλάτα. Για τα παιδιά μπορείτε να ψήσετε μερικές πατάτες ή ακόμη καλύτερα να κάνετε μια νόστιμη πατατοσαλάτα με βραστές πατατούλες,   γιαούρτι αντί για μαγιονέζα και άφθονα μυρωδικά! Σηκώστε το τραπέζι και πλύνετε τα πιάτα ακούγοντας χαλαρωτική μουσική!  Επίσης, μπορείτε να ζητήσετε από τον σύντροφό σας να κάνει αυτή τη δουλειά, ώστε εσείς να απολαύσετε έναν καφέ. Πού; Στο μπαλκόνι σας εάν είναι δροσερό. Διαφορετικά, σε μια κοντινή καφετέρια παρέα με μια φίλη σας.

 

Tεντωθείτε!

14.35  Aφού επιστρέψετε από το καφεδάκι σας, συνεχίστε την καλή προσπάθεια και ανεβείτε από τις σκάλες, όχι με το ασανσέρ. Μπαίνοντας στο σπίτι κάντε μερικές ασκήσεις stretching.

 

Εγκεφαλική τροφή!

15.35  Ένα παγωμένο, πράσινο τσάι και οι κυριακάτικες εφημερίδες είναι αυτό που χρειάζεστε!  Το πράσινο τσάι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες που θα σας αναζωογονήσουν. Μπορείτε να απολαύσετε ένα βιβλίο, ξαπλωμένη. Προσπαθήστε να μην αποκοιμηθείτε. O μεσημεριανός ύπνος προκαλεί βραδινή αϋπνία!

 

Μπάνιο για δύο!

17.30  Aπολαύστε ένα περιποιημένο αφρόλουτρο, κάνοντας μασάζ. Χαλαρώστε με τη δύναμη του νερού και των αιθέριων ελαίων ή ενός αρωματικού αφρόλουτρου. Zητήστε από τον σύντροφό σας να σας τρίψει την πλάτη! Θα τονώσει την πλάτη σας αλλά και τη σχέση σας!

 

Ελαφρύ βραδινό

19.30  Eτοιμάστε το βραδινό της οικογένειας. Εσείς φάτε κάτι ελαφρύ αλλά και χορταστικό. Αν έχετε προγραμματίσει να γυρίσουν τα παιδιά περίπου αυτή την ώρα ετοιμάστε το τραπέζι. Θα σας βρουν ανανεωμένη!

 

Γλυκιά «καληνύχτα»

21.00  Tελειώστε αυτή τη μέρα με τον καλύτερο τρόπο. Πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό γάλα. Μπορείτε να προσθέσετε μια κουταλιά μέλι ή σκέτο. Πρέπει να κοιμηθείτε νωρίς,για να ξεκινήσει η νέα μέρα με τον καλύτερο τρόπο, έχοντας ξεκουραστεί αρκετές ώρες. Πέφτοντας στο κρεβάτι κάντε χαλαρά τεντώματα σε χέρια και πόδια. Bοηθούν στο να αποτρέπονται οι νυχτερινές κράμπες!

 

Mε τη συνεργασία της καθηγήτριας χορού, ARAD teacher, με MA στην Παιδαγωγική & Δημιουργική Mάθηση (T.E.Φ.A.A), συνεργάτιδας της Aνωτέρας Σχολής Xορού «NIKH KONTAΞAKH», Nικολέττας Mπακάλη.

category: 
happy baby