Μπανάνες & Γάλα: Σημειώστε Χ

ΕκτύπωσηΕκτύπωση

μπανάνες, γαλα, γερά κόκκαλα, παιδιάΟι μπανάνες είναι εξίσου σημαντικές με το γάλα για γερά κόκκαλα!

 

Για να έχεις γερά κόκκαλα χρειάζεται να πίνεις πολύ γάλα! Έως τώρα όλοι αυτό γνωρίζαμε, όμως νέες μελέτες που είδαν το φως της δημοσιότητας και παρουσιάστηκαν στο συνέδριο των Παιδιατρικών Ακαδημαϊκών Εταιρειών στην Ουάσινγκτον, έδειξαν ότι εξίσου σημαντικό ρόλο παίζουν οι μπανάνες, οι ξηροί καρποί και τα ρεβίθια. Αυτό συμβαίνει διότι τα τρόφιμα αυτά είναι ιδιαίτερα πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο μαζί με το ασβέστιο παίζει σημαντικό ρόλο στην δημιουργία της οστικής μάζας.

 

«Πολλά θρεπτικά συστατικά έχουν ζωτική σημασία για υγιή οστά στα παιδιά & ένα από αυτά φαίνεται ότι είναι το μαγνήσιο. Το ασβέστιο είναι σημαντικό βέβαια, αλλά με εξαίρεση τα παιδιά & τους εφήβους που έχουν πολύ χαμηλή πρόσληψη, δεν είναι πιο σημαντικό από το μαγνήσιο». δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής δρ. Στήβεν Έιμπραμς, καθηγητής Παιδιατρικής στο Χιούστον. Για να διερευνήσουν περισσότερο το συγκεκριμένο θέμα οι επιστήμονες, πραγματοποίησαν μία έρευνα στην οποία συμμετείχαν 63 παιδιά ηλικίας 4 έως 8 ετών.

 

Κατά την διάρκεια της έρευνας τα παιδιά παρακολουθούνταν από διατροφολόγους, δεν έπαιρναν σκευάσματα βιταμινών και υποβλήθηκαν και σε εξετάσεις μέτρησης οστικής πυκνότητας, ενώ οι γονείς τους κρατούσαν αναλυτικά ημερολόγια διατροφής.

Στην συνέχεια οι αναλύσεις έδειξαν πως η ποσότητα του μαγνησίου που κατανάλωναν τα παιδιά & απορροφούσε ο οργανισμός τους, αποτελούσε ισχυρό δείκτη της οστικής πυκνότητάς τους, ενώ αντιίθετα το ασβέστιο που απορροφούσε ο οργανισμός τους, δεν ήταν & τόσο ισχυρό.

Με βάση τα ευρήματα λοιπόν, οι επιστήμονες κατέληξαν ότι «είναι πολύ σημαντικό να εξασφαλίζεται όχι μόνο η επαρκής πρόσληψη ασβεστίου, αλλά και η επαρκής πρόσληψη μαγνησίου από τα παιδιά».

 

Ποιά τρόφιμα περιέχουν μαγνήσιο;

Καλές πηγές μαγνησίου είναι οι μπανάνες, τα αμύγδαλα, τα ρεβίθια, τα σποράκια κολοκύθας, τα σκουροπράσινα φυλλώδη λαχανικά, η μαύρη σοκολάτα και το γιαούρτι.

Σίγουρα κάποια από αυτά τα τρόφιμα τα τρώνε ήδη τα παιδιά.

Ας φροντίσουμε λοιπόν να αυξήσουμε τις ποσότητες!

 

 

 

happy baby