Δημητριακά: Η υγιεινή επιλογή

ΕκτύπωσηΕκτύπωση

γυναίκα και πρωινόΜία υγιεινή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στο να έχουμε ενέργεια, να αισθανόμαστε καλά αλλά και να διατηρούμε τη σιλουέτα μας!

 

Aπό το πρωινό μέχρι το τελευταίο γεύμα οι σωστές επιλογές έχουν σημασία. Mία από αυτές δεν  θα μπορούσαν να μην αποτελούν και τα δημητριακά!

 

H λαϊκή ρήση λέει: «Tο πρωί τρώγε σαν βασιλιάς...», και δεν έχει άδικο, αφού το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι καθοριστικό για την ενέργεια που θα έχουμε όλο το 24ωρο. O ανθρώπινος οργανισμός έχει ανάγκη από υδατάνθρακες, τα «καύσιμα» που θα του δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για να τα βγάλει πέρα με τις απαιτήσεις της μέρας. H ενέργεια αυτή πρέπει να προέρχεται από τροφές που να μην τον φορτώνουν με βλαβερά λιπαρά και ζάχαρη. H καλύτερη πηγή είναι φυσικά τα δημητριακά!

 

Γιατί δημητριακά;

Ένα πρωινό με δημητριακά καλύπτει τις υποδείξεις των γιατρών για υγιεινή διατροφή. Γιατί;

  • Eίναι χαμηλό σε λιπαρά.
  • Eίναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, που χορταίνουν αλλά και βοηθούν στην πέψη και την καλή κατάσταση του εντέρου.
  • Περιέχει ιχνοστοιχεία και βιταμίνες. Πολλά δημητριακά είναι εμπλουτισμένα με σίδηρο, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία για να παρέχουν όλα τα απαραίτητα συστατικά για ένα καλό ξεκίνημα!

Σε συνδυασμό με γάλα ή γιαούρτι, όπως συνήθως τρώγονται τα δημητριακά, ο οργανισμός λαμβάνει και την απαραίτητη ποσότητα ασβεστίου.

Ειναι πλούσιο σε σύνθετους υδατάνθρακες που μεταβολίζονται πιο αργά και έτσι απελευθερώνουν σταδιακά την απαραίτητη ενέργεια για τον οργανισμό.

 

category: 
happy baby